04 iunie, 2016

ATACURI SI JIGNIRI IN POIANA MARE LA ADRESA VICEPRIMARULUI


DE CURAND VICEPRIMARUL DIN POIANA MARE A PRIMIT PE TELEFON O SERIE DE MESAJE JIGNITOARE ADRESATE DE CATRE UN ANONIM. AM POSTAT MESAJUL TRANSMIS DE CATRE VICEPRIMARUL CLAUDIU BUZATU DUPA CONTUL PERSONAL DE FACEBOOK
"DUPĂ CONTURILE FALSE CU JIGNIRI ȘI MINCIUNI, ADVERSARII POLITICI AU TRECUT LA MESAJE TELEFONICE ANONIME!
Mesaj către comuna Poiana Mare
Dragii mei prieteni și cetățeni ai comunei Poiana Mare,
Sunt uimit ca și dumneavoastră de modul urat în care unii înteleg să facă politica. Aceștia uită că politica înseamnă oameni, oameni care au o viață, o familie și își doresc să trăiască frumos și civilizat. Am intrat în campania din 2016 pentru ca acest loc în care m-am născut și în care traiesc să îl facem împreună să fie unul frumos. De curând am primit prin mesaje pe telefon, o serie de jigniri la adresa mea și la adresa cetățenilor din comună, care votează Claudiu Buzatu Valentin. Este urât, însa sunt convins că dacă ne vom mobiliza vom putea ca de saptamana viitoare, luni 6 iunie, sa avem o altă viață, una unde respectul și bucuria de a fi poienar să revină în această comună. Haide-ți în al doisprezecelea ceas să fim aproape și să începem o viață nouă după votul de Duminică, 5 iunie.
AM POSTAT DOAR CÂTEVA DIN MESAJELE CELE MAI DECENTE PRIMITE DE LA UN ANONIM, POSIBIL DIN ACELE GRUPURI CARE VOR SĂ CONTROLEZE ACEASTĂ COMUNĂ ȘI CHIAR PE NOI.
ȚINÂND CONT CĂ NU AM NIMIC DE ASCUNS AM POSTAT ȘI NUMARUL DE TELEFON DUPĂ CARE AM FOST APELAT 0799.264.243.
VĂ DORESC TUTUROR UN SFARȘIT DE SAPTAMANĂ FRUMOS ÎMPREUNĂ CU CEI DRAGI!"











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu